Frågestunden är slut!

Nu får ni inte fråga något mer. Ska svara på frågorna så fort jag hinner, men det kan ta någon dag. Men om det ställs någon fler fråga så blir inte den besvarad.

Nu håller vi på att städa. Jag har just moppat golvet i köket, så jag tog en liten paus.

Sjukt skönt med jullov nu då! Imorgon blir det som sagt lilla julafton, och sen far vi till stugan på torsdag.

Fick julklappar av Elena och Lina idag, så jag ska öppna dom ikväll. Orkar inte vänta tills imorgon, haha.

Lägger in nån bild från avslutningen senare, har inte kameran nära - är lite lat just nu, hihi.

Nu ska jag gå och fortsätta städa. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Tycker det var taskigt av er att inte fråga mig om jag ville vara med på julklpappsbytet.

2009-12-22 @ 16:10:49
URL: http://michellegullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0