Hål:)

Har hål :) Ska gå och äta typ klockan elva. Hoppas att det är nåt gott ;)
Efter skolan ska jag på stan med Malin<3 Roligt:)
Ikväll ska vi ta fram julgranen:) Det kommer ta ett tag att klä den, för det är typ bara jag som orkar göra det (a)
Sista riktiga skoldagen innan jul idag!:D Längtar verkligen till julafton!

Hade läxförhör på SOn idag, och det gick bra:) Det enda jag inte kunde var Kenyas huvudstad. Och jag var inte heller så duktig på att rita världskartan :] Glömde bort sydamerika, och alla länder låg för långt ifrån varandra:] Man jaja, det var Staffan (läraren) som sa att jag skulle försöka.
Imorgon blir det match mot Röbäck ;) TAGGA! Jag kan inte vara med på söndag för jag ska till farmor:/ Det är i 93serien på söndag, så jag hade velat vara med egentligen :P

Nu ska jag dra. Hare bra<3 Kom ihåg att fråga!:)

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0