Hemma igen :)

Kom hem från stugan för en liten stund sen. Det var mysigt att fira jul där, det är inte så stort, så man måste trängas lite, men det är väl ok.
Fick bland annat kläder (linne, tights och tjocktröjor), böcker (3 böcker i Twilight-serien :D), filmer (HSM 3, I taket lyser stjärnorna, Det bästa från Idol 2004-2009) och pyssel. Är jättenöjd!:) Fast det kändes inte som julafton, bara som en vanlig dag (+en massa paket). Förutom att fira jul så har vi typ spelat spel (Drakar och demoner) och sjungt Singstar :) Roligt!
Imorgon far jag till mamma igen. Ska äta julmiddag hos Lena.
Och på måndag blir det väl att åka skridskor och ta det lungt med Malin. Hon ska kanske ta med Singstar :D (Det vi hade i stugan är min halvsyrras).

Tänkte ladda in bilder på mina saker, men kameran ville inte fungera, så ni får dom om ett tag (a)
Nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0