Hunnit gör mycket, eller? ;P

Ställde väckaren på halv tio, så att jag skulle hinna packa innan mamma kommer. Och så visar det sig att hon kommer vid tre. Men, jag kunde hur som helst inte somna on, så jag packade allt och dammsugade sedan mitt rum. Har också hunnit måla naglarna. Så nu tänkte jag att jag skulle gå in på datorn ett tag.
Jag far ju till mamma idag, så vi får se hur mycket jag hinner blogga. Ska försöka hinna med minst en gång per dag, men vi får väl se. Vi ska få en till dator till mamma, så när den är färdig så blir det förhoppningsvis fler inlägg.
Nu ska jag kolla alla sidor jag är medlem på, och på allas bloggar. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Elena

sv; haha nääe dn är miiinnhh!!

2009-12-27 @ 11:03:46
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0