Inga bilder :( (a)

Har börjat med tjejklass/killklass idag :) Ska ha det i 2 veckor. Haha, det är mycket lugnare utan killarna (a)
Sitter bara och tar det lungt, lyssnar på spotify.
Det blir nice med typ en och en halvtimmes hål efter gympan imorgon :]
Vi var och kollade på ett radhus på Haga idag och det var fint där :) Tar typ 5 min att gå till stan ;)

Snart kommer väl mamma med Polly och våra väskor ;)
Måste göra några julkort och några presenter + att jag har läxa, så jag har iallafall saker att pyssla på med :P
Min kamera är också i väskan som mamma kommer med, så jag kan inte lägga in nya bilder just nu, så jag struntar i att lägga in bilder över huvud taget ;) Fixar det sen ikväll om jag hinner, annars får det bli imorgon eller nåt :)
Ikväll är det Ullared på 5an :) Det är ju roligt :] Hehe..
Näe, nu ska jag kolla på andra bloggar och på facebook (a) Hare bra tills nästa gång!<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0