Jagkommerintepånånbrarubrik (a)

Matchen gick skitdåligt. Jag gjorde allt fel.. Vi förlorade med 4-1. Jaja, jag har kommit över det nu :]
Har gjort fler julkort ikväll, och så har jag sett på tv. Ska strax äta något och sen blir det godnatt ;)
Vi får se hur mycket bloggning det blir i veckan, som sagt är datorn nästan alltid upptagen hos mamma..
Imorgon ska jag vara sargvakt :)
På onsdag är det match igen. Mot GUIF. Så nu ska jag ladda om igen. Hoppas att vi vinner den matchen iallafall ;)
Den här veckan har tjejerna vårt schema :D Det är bra, för då är man inte lika förvirrad (a)
Nu måste jag gå och städa Pollys låda :( Hare bra<3

Kram/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: Flummtjejen;)

sv; haha! ;)<3

2009-12-15 @ 15:06:41
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0