Kom ihåg att fråga:)

Sorry för att jag inte hunnit skriva i helgen. Det har varit stressigt att hinna med match, fixa julklappar och fara till farmor.

Imorgon har vi julavslutning på skolan. 9orna ska visa upp danser som de själva har gjort (i grupper) och vi ska bara sitta och kolla på. Ska ta kort, så jag kanske lägger upp något sen.

På onsdag ska vi ha "lilla julafton" hos mamma, pga att vi ska vara hos pappa på julaftonskvällen. Så då ska vi ha julklapps utdelning och julmiddag tillsammans med mina kusiner och deras föräldrar.

Idag hade vi "pysseldag" på skolan. Vi var uppdelade i 3 grupper, och så skulle grupperna turas om att göra olika saker: baka pepparkakor, pyssla i syslöjden och leka i vårat klassrum. Efter lunch samlades alla igen och då såg vi på film (Spiderwick - vi såg den i 6an också) och fikade. Sen fick vi sluta strax efter två. Så nu sitter jag här och väntar på att Malin ska logga in på msn. Skynda dig!:)

Nu ska jag dra. Hare bra<3 FRÅGA SAKER!!:)

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0