Lycka till, Tove!:)

Hade väckarklockan stäld på 10:00 imorse. Jag steg upp och fixade iordning mig, åt frukost och öppnade paketkalendern (fick skumgodis). Sen for vi till stan. Vi gick omkring där ett tag, på bland annat skoaffärer, mobilaffärer och klädaffärer. Köpte ett par nya skor (typ "stövlar") på Skopunkten. Dom är sjukt snygga och jättesköna. Men.. Självklart så var dom ju svindyra också.. 499:- för ett par skor! Jag och mamma gjorde en deal - vi betalade hälften var och så får jag dem som för tidig julklapp. Köpte även julklappar till Elle och lite annan smått och gott ;)
När vi kom hem så åt vi middag - spagetti och köttfärssås, mums! - och sen pysslade jag på med "hemligheter" i mitt rum ett tag. Gick ner till Malin en liten stund, och sen gick vi upp till mig igen och såg på Robinson och åt godis. Började se på "28 dagar", och jag går kanske och fortsätter se på den om en stund igen, vi får se.
Mamma är ute och dansar och killarna har gått och lagt sig (OMG!!) så nu är det bara jag och Polly uppe.. Lite ensamt, men det går väl bra ;)
Imorgon har vi match mot Ersboda (?). T A G G A, tjejer!:)

Igår åkte ju Tove ut ur Idol :( Hon kommer att komma långt, men det kommer att kännas tomt utan henne på fredag.. Man har ju blivit så van vid att se henne så glad och uppspelt och jämt blivit glad själv efter att hon sjungit, hur arg/sur/ledsen man än var före hennes framträdande. :)
Så nu står det alltså mellan Erik och Calle.. Jag hoppas verkligen att Erik vinner! Han förtjänar det absolut! Men, jag trodde ju att Calle skulle åka igår, så det kan ju lika gärna vara han som vinner..

På måndag blir det att fara till pappa igen, måste packa imorgon! Vi ska typ fara och se på ett radhus. :)

Mammas dator är så otroligt seg, så jag orkar inte ladda upp nån bild idag ;) Men nu ska jag iallafall dra.
Hare bäst<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0