Ny frisyr ;)

Fick faktiskt en stund vid datorn idag ;) Toppen!
Idag hade vi matteprov och det gick väl bra. Hoppas jag iallafall ;) Fast vi fick 20 min mindre hål för att vi skulle ah en timma på oss att göra provet :( Då hann man ju inte gå hem :]
Innan provet berättade Jenny (lärare) att under de kommande 2 veckorna så ska det vara en tjejklass och en killklass (istället för 7A och 7B). Det kommer att bli skitkul :)
Saimek var sjuk idag, så det var inte lika kul på elevens val - fast det blev mer jobb än det brukar bli iallafall :P
Efter skolan for jag och klippte mig :) Lägger in bild ;)
När jag kom hem så åt vi och sen bakade vi lussebullar och pepparkakor :) Gottgott!
Sen har jag väl inte gjort så mycket.. Sett på Idol ;) Vilka tror ni kommer till final? Jag hoppas på Tove och Erik! :) Dom är bäst<3
Sandra ville att vi skulle länka varandras bloggar, så här kommer hennes (och kikkas) blogg ;) Den finns också länkad bland "länkar".
http://sandrafeatkikka.blogg.se/
Nu ska jag logga in på facebook tvärt och sen blir det att se på utröstningen:) Hare bäst<3

Kram/ Rebecca

FÖRE:

Haha, lite morgontrött? :]

EFTER:

Kortare hår - till axlarna. Vet att bilderna inte är så bra,
 men jag har inga andra ;)


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Najs frisyr. Jag har börjat på min blog (men inte blogdesign)

2009-12-04 @ 23:21:27
URL: http://michellegullis.blogg.se/
Postat av: Lucia

Fint! :D



Kraaaaaaaaaaaaaam haha <3

2009-12-05 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0