Snart är det jullov!:)

Nu har jag ätit, diskat och bytt om. Måste fara om ca en kvart.
Idag fick vi jullunch - köttbullar, prinskorv, potatis, skinka, kalkon, julmust och en massa olika sallader. Det var gott, men julmusten var varm. Det var typ det enda som jag kan klaga över om maten. Första gången på länge som man ätit sig riktigt mätt på skolans mat.
På spanskan var Mats (tekniklärare?) vikarie, för Helena var hemma och var sjuk. Vi fick köra Land/Stad på spanska och skriva ett papper om vad vi tyckte hade varit kul under hösten och sen fick vi sluta - typ 25 min tidagare än vi skulle göra egentligen :D
På gympan lekte vi. Typ en massa kullekar, svansleken, gladiatorerna osv. Det var väl ganska kul..
Jag fattar inte att det är en riktig skoldag (och en pysseldag) kvar innan jullovet ;O Hehe.. Ska bli riktigt skönt att vara ledig i 3 veckor.
I helgen har vi 2 matcher. Fast jag ska nog inte vara med på söndag för vi ska fara till farmor och klä hennes julgran :]
Nu måste jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till på matcherna.

2009-12-17 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0