Snart träning :)

Heej:)
Har inte hunnit blogga i veckan.. Har typ inte tid att sitta vid datorn när jag är hos mamma (och när jag har tid så sitter det nån annan där) ;O
Just nu sitter jag hemma hos pappa, ska på träning om ett tag ;) Får se hur mycket jag orkar vara med, har inte riktigt återhämtat mig från att jag var sjuk. Btw så ska jag få min nya träningsoverall idag (tror jag). Jag var inte med på "träningen" igår, så jag kunde ju inte få den då ;)
I måndags tog vi vaccinet till svinis. Det gjorde asont! (Jag är rädd för sprutor :]) Efter det så fick jag jätteont i armen och i huvudet, men jag kom iallafall till skolan dan efter (haha, vi var typ 15st?xD) Har ont i lungorna när jag hostar/ blir anfådd, så mamma tror att jag håller på att få lunginflammation.. Hoppas att jag klarar mig från det!
Nu ska jag dra.. Hare bra<3

Kram/ Rebecca:)


Kommentarer
Postat av: sandra

tjooo, bra blogg har du!

ska vi länka varann? (a)

ha d bra! :)

2009-12-03 @ 21:54:38
URL: http://sandrafeatkikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0