Stilbytardag :)

Idag var det stilbytardag på skolan :D Var "hiphopare" ;) Haha, alla hade sagt: Alla kommer vara fjortis eller emo. Och så var typ nästan ingen det xD
Har slagit in julklappar idag:) Fast jag är fortfarande inte klar med alla (a)
Ikväll är det finalen av Idol :) Hoppas Erik vinner! Det kommer kännas konstigt att inte Tove kommer tävla ;O Menmen.. Rösta minst en gång på Erik! :P
Klarade SO förhöret bra :) Kunde inte så många huvudstäder, men många fler länder än man skulle kunna ;)
Nu ska jag kolla facebook och sen får vi väl se om jag bloggar mer sen ikväll ;D
Hare bra<3
 
Kram/ Rebecca

Jaag :)


Elena, jag, Saimek :)


När jag gjorde smycken (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEJ KLUDDA MIG! :]

2009-12-19 @ 11:06:35
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0