Svaren på frågorna

Här kommer svaren på frågorna :)

1. 5 bästa vänner?
Oj, har så många.. Men kanske Malin, Saimek, Elena, Lina och Sandra

2. Bästa minnet från 2009?
Vet inte.. Semestern?

3. Längat du tills fotbollen drar igång igen? :)
Jaa :) Är fett taggad.

4. Bästa fotbolls minnet?
PSG, kanske.

5. Är jag bäst? :]
Klart du är, Sandra ;)

6. Snyggaste killen i klassen?
Vet inte, ingen är särskilt snygg..

7. Vad vill du ha i jul?
Haha, kanske lite sent att säga det nu, men ville typ ha kläder, pengar, böcker och en MP4.

8. Vem är den snyggaste du vet?
Ehm, kanske Zac eller Robert :]

9. Din allra bästa vän?
Typ Malin..

10. Fotboll eller innebandy?
Innebandy! :)

11. Tove eller Erik?
Tove.

12. Drygast i klassen?:]
Hehe, venne :]

13. Snyggast i sjuan?
Jag ;) Haha skojja, men jag vet inte ;P

14. Snyggast i åttan?
Ehhh.. Jag vet inte :]

15. snyggast i nian?
Vet inte,

16. Top 3?;)
I vad? Hehe,

17. Bästa killkompis?;)
Saimek (a)

Så, nu har jag svarat :) Sorry att jag inte svarade på allt, men jag kom inte på nån snygg eller top 3 (a)
Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Vad snäll du är då :/

2009-12-29 @ 09:29:08
URL: http://sdbksdfdh
Postat av: DDE

2009-12-29 @ 22:07:30
Postat av: DEN BERÖMDA !!!

SNYGGAST I NIAN!!!!!! SJÄLVKLART EMIL!!!! ;o



D A H !!!!!!!

2009-12-29 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0