Tack! :)

Vaknade strax efter elva idag. Ville verkligen inte stiga upp, men jag har mycket att göra idag :] Ska (om jag hinner) göra julkort, smycken och sen blir det att fara till Kornelia ikväll (a) Kanske inte låter som att det är mycket, men jag måste spendera ca 1 timma på att göra ett smycke/julkort :) Hehe..

Har fått en fråga om i vilket lag jag spelar i. Jag spelar innebandy i IBK Dalen och fotboll i Sörfors IF :)

Fick btw personligt rekord på besökare igår :] Det lönar sig att länka bloggen överallt (a)
Tack ni som kommenterar min blogg! :D You make my day, för det är inte så många som kommenterar ;)
Nu ska jag dra, bloggar mer sen. Hare bäst<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0