Tove, Erik och Calle på MVG

Idag var jag på stan. Såg på när Erik, Tove och Calle sjöng i MVG-gallerian. De var jättebra! Jag blev såå lycklig när Tove kom :) Och sen sa en gubba ba: "Det är bara skivor som blir signerade". Och då vart jag inte lika glad längra. Hade ju såklart glömt min idolskiva hemma. Så då ringde jag mamma och hon ba: "men jag kan köpa Eriks skiva åt er". Så jag fick iallafall autograferna :D Fattar inte att jag har träffat dom! Och klaga inte på att jag inte kramade Tove, var typ i chock och kunde inte tänka. Men det kommer ju fler gånger. Visst far vi till Midgård, Sandra? :]

Kollade också på mobiler, ska kanske få en ny när jag fyller år. Och så kollade vi på kläder :)

Så nu sitter jag här - helt uppspeadad (stavning?) - och lyssnar på Eriks skiva. Han är så grymt bra på att sjunga!

Ikväll ska jag vara med Malin. Ska kanske åka skridskor, annars blir det Singstar :)

Vi har satt upp datorn där uppe, men internet kommer först ikväll, så då blir det fler inlägg.

Laddar upp några bilder från idag. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Erik<3


Tove<3


Calle:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, klart vi gör! :D <3

2009-12-28 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0