Färdigbakat för idag ;)

Sitter här och har tråkigt, skriver önskelistan till jul. Hittils innehåller den mest kläder och accessoarer ;)
Pappa och Rasmus är på scouter och Robin är bara allmänt osocial, och så är jag förkyld så jag måste vara inne, så det finns inte så mycket att göra då :]
Bakade pepparkakor, men det gick inte nå bra! Degen var helt mobbad, och så for ett av pappas vinglas ner i vasken och gick sönder, så det vart inte heller så lyckat. Till slut så bestämde jag mig för att sluta baka (efter 2½ plåtar) och gick därmed och satte mig och såg på OTH och efter det på nåt random program på MTV :)
Jag har inte hunnit packa än, men mamma kommer först imorgon bitti, så jag har heela kvällen på mig ;)
Imorgon ska vi vaccinera oss mot svinis på skolan.. Hoppas att jag inte börjar må dåligt/ får feber efter det, som vissa andra har fått ;)
Jag vet inte om det här inlägget har något sammanhang, det får ni avgöra själva. Jag skrev bara det som först kom fram i mina tankar :) Nu har jag inget mer att skriva för tillfället, tror jag.. Hare bra tills nästa gång<3

Kram/ Rebecca


haha, från en hockeymatch (a)
hittade ingen annan bild, så den här får väl duga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0