Frisk!! :):)

Var på trippelbollen idag;) Fast jag spelade inte (bara målis i fotboll en gång), menmen.. :)
Ikväll ska jag nog fara och se på när de andra har innebandyträning. Vi har match mot 95:orna på lördag, men jag får nog inte vara med :( Shiet att man ska gå och bli sjuk när det händer nåt kul!
I helgen ska jag börja julpynta (a) Det är ju 1:a advent på söndag ;) Har städat mitt rum när jag var sjuk, så nu är det liite renare här inne :] hihi..
Nu ska jag kolla på facebook och några bloggar, sen måste jag göra mat;) Hare bäst<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: En ko xD

Ahaaa, ;P, kolla in min bloggiiss? :] <33

2009-11-27 @ 14:32:28
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0