Julbak + bilder från konserten ;)

Idag har jag bara tagit det lungt, såg på reprisen av Idol. Ska baka pepparkakor idag tror jag, det blev inte tid för det igår ;)
Idag får ju barnen gå på Iksu Spa, men jag känner mig nästan sjuk, så jag skippade det.
Har renskrivit sagan (engelska) och nu väntar jag bara på att Robin ska läsa igenom den innan jag skickar den till Helena.
Måste packa allting som jag ska ha med till mamma idag, så jag får väl börja fundera på det snart.. :)
Julpyntade igår, så nu är det mysigt här ;) Tände ljus idag, för det är ju första advent :) Tiden går fort..
Skulle också behöva bädda sängen, glömde göra det imorse (a) Och så får jag väl dammsuga rummet en sväng till innan jag far till mamma ;)
Nu ska jag gå och se om nån är sugen på att baka :]
Hare bäst<3

Kram/Rebecca


Shirley, Sanna och Sonja.


Måns, Sanna, Shirley och Sonja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0