(:

Hej, va görs?
Ja ha trååkigt :] Chattar lite men ha inge mer å göra ;)
Polly ligger å sover i min famn så ja kan int gå iväg:P
Ska kanske se på nån film elr nåt ikv :)
Får se om ja far på skolan imorron.. Har lite feber just nu, å de e ju halvdag så ja missar int så mkt ;)
Javet att min blogg int e så intressant, men ja kmr int på nåt å skriva om :] Förslag? :]
De va astråk idag så ja typ börja spela sims :] Värt liv elr? :P
Asså ja vill int missa träningen imorron ;/ Känns som ja ha vari borta asmkt.. Först fotbollen å sen mitt knä.. :]
Btw så ha ja typ fått en svinkoppa (har INGET me svininfluensan att göra) på mitt knä ;O De e mobbat.. Kliar som fan.. :]

Aja, vi ses!<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0