Before U Know It

Killarna sitter fortfarande och spelar Xbox.
Vi tog en paus och gick till Media Markt. Robin köpte ett spel, men Rasmus (som skulle få ett) hittade inget. Jag hittade Fifa09 för 199;-, men jag köpte det inte just då. Mamma ska ringa till Skinart och se om det är väntetid även när man ska pierca sig. Om det är det så piercar jag mig inte, utan köper Fifa och kläder istället. Men annars blir det navelpiercing i slutet av veckan :)
Malin ska typ sova här från onsdag till torsdag, det kommer bli nice! :D
Näe, nu ska jag dra. Puss,



Haha, Polly i trädet

Kommentarer
Postat av: Elena

sv; JAG VEEET!.

2010-04-06 @ 14:54:29
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0