:)

Nu har jag ätit klart.
Tänkte att jag skulle berätta lite kort om min dag:
- På engelskan var det en tjej och en kille från USA som var där och pratade med oss, några av oss stannade kvar efter lektionen och pratade lite till. Det var kul!
- På SOn sa Staffan (läraren) att vi ska redovisa på fredag istället för imorgon. Skönt, för jag kunde verkligen ingenting!

Vet inte om det har hänt nåt annat kul..

Ikväll blir det nog lite plugg. Sen ska jag se på Another Cinderella Story. Har sett lite av den, och den verkar bra! :) Nån som har sett den? Vad tyckte ni? :D

Ska plugga nu. Puss,


Älskar dig, bästavän<3

Kommentarer
Postat av: Eleena

Vem på bilden ? :),

2010-04-27 @ 16:13:02
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0