Första april!

Sitter hemma hos pappa och väntar på att bussen ska komma - den kommer om ungefär en timma.
Idag har vi haft dodgeballturnering. Vi kom till semifinal, sen åkte vi ut. Tycker att vi kämpade på ganska bra ändå! Har alltid tyckt att det har varit tråkigt att spela dodgeboll under träningarna, men idag var det jättekul! Fast jag fick ont i huvudet (har haft det sen igår) så jag missade en match när jag gick hem och hämtade alvedon. Lägger in bilder sen!
Nu har vi påsklov!! Så himla skönt! Imorgon ska jag och Malin ta bussen till Vilhelmina. Hennes familj kommer att fara med bilen tidigare på dagen, men vi ryms inte med där. Vi måste byta buss i Lycksele, så vi får väl se hur det går ;) Får ta och be chaffisen om hjälp. Vi kommer att vara där tills på söndag, så det blir kul!
Det är ju första april idag, så jag passade på att lura Malin. Jag skrev att jag inte skulle med till Vilhelmina - för att jag inte orkade. Hon blev typ sur på mig, och jag ba: APRIL APRIL!! Haha, det var kul. Ska skojja med mamma också tror jag.
Kul att jag har fått så många besökare! Hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg! Skriv en kommentar, så går jag in på era bloggar också :) Kan även lägga till på Bloglovin, om ni lägger till min.
Nu ska jag dra. Puss,



Jag&Johanna, älskar dig gmn!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0