Hemskt..

Kom hem för en stund sen. Har bara fikat och packat lite.
Det hände en hemsk grej idag.. Några i 7a blev bestulna under gympan :S Tycker det är hemskt att det finns folk som gör sånt!
Annars har det bara varit en vanlig dag.
Haha, idag kom jag ihåg att ta hem NOn iallafall :] Känner mig duktig, hehe. Har prov imorgon och jag har glömt att ta hem den tidigare.
Ikväll har jag fotbollsträning, så det kanske inte blir så mycket uppdatering ;)
Blir så glad när det är många som kommenterar min blogg! :) Alla kommenterare - you make my day!<3
Ska gå nu, bror vill åt datorn. Puss,

Kommentarer
Postat av: sandra

ASSÅ FYFAAAAN FÖR DOM SOM GJORDE DET PÅ MUSKÖTEN! :@ DOM ÄR JU FAAN DUMMA I HUVUDET!



2010-04-22 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0