Lördag:)

Vaknade strax efter tio idag. Tyckte att jag sov aslänge, haha. Bara för att typ alla mina kompisar tycker att det är tidigt :]
Har hunnit med att äta, städa lite, spela lite xbox och gjort ett födelsedagskort till Lars-Erik. Det blev bra :) Kan lägga in bild sen, men han ska ju inte råka se det på bloggen före han har fått det, så jag lägger in bild sen ;) Man vet aldrig om han kollar in nån gång ;)
Snart är lovet slut! :( Taggar verkligen inte skola! Men tur är det ju att det inte är så länge kvar till sommarlovet då! :D
Här i Umeå har våren äntligen kommit :) Skönt med asfalt istället för slask och snö! Igår regnade det bort snö, och idag skiner solen :)
Nu måste jag gå och slå in en present. Vi ska ner och äta hos min moster, för hennes man har fyllt år ;)
Hörs sen! Puss,

Har brist på bilder, så jag lägger in ännu en på katten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0