My day

Hos pappa nu.
På dansen idag var vi på Musköten (gympasalen) istället för i ett klassrum på skolan. Haha, dom i slöjden, under vårat förra klassrum, hade klagat på att det lät så mycket, och att taket typ började gunga eller nåt.  :]
Vi ska typ ha en dansuppvisning på skolavslutningen ;O Känns inte så kul..
Nu sitter jag och skypear med Malin ;)
Ikväll kanske jag följer med till majbrasan vid ersängskolan, annars stannar jag hemma och ser på tv. Det brukar inte vara så kul där, och speciellt inte när det är dåligt väder! Inatt snöade det typ ;O Inte kul! Jag vill ha sommar NU!!
Hehe... :]
Ska dra nu. Hörs kanske sen, annars får ni ha en underbar valborg! Puss,


Hahaha, jag bjuu ;) Bilden är typ från i sexan? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0