Nytt linne :)

Har varit på stan idag. Fick ett linne av Tarja.
När vi kom hem lagade jag middag, sen såg jag på andra delen av Millenium. Missade det förra veckan, men Lars-Erik spelade in det så :)
Vi har också varit hos Jonas och Jonna på inflyttningskalas. Fick fika, gottgott. Pappa och Tarja ska vara där ikväll också, så vi ska vara ensamma hemma. Ska se Körslaget och Millenium, det kommer bli nice. Imorgon åker pappa och Tarja till stugan, men jag ska stanna hemma. Orkar inte följa med.
Ska dra nu. Ha en bra kväll! Puss,



Linne, 30;- på H&M

Kommentarer
Postat av: Elena

sv; haha ja :],

kraam <3

2010-04-04 @ 11:04:28
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: minna

jag har en likadan <3

2010-04-09 @ 14:27:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0