Piercing

Sitter hemma hos Lars-Erik just nu. Vi ska vara här ikväll, för mamma ska på vattengympa och bror ska på träning ;)

Jag och Malin vaknade vid halv tio imorse. Vi åt frukost och städade undan madrass och sånt. Resten av tiden spelade vi typ xbox, hehe.
Just när hon skulle fara hem kom mamma och hämtade mig. Vi for till stan. Egentligen skulle vi bara kolla om det var väntetid på piercingar, men det slutade med att jag piercade naveln. Det gjorde lite ont, men det blev verkligen snyggt! Sommaren 2010 - here I come! Haha. Lägger in en bild sen när vi är hemma :)
Gjorde typ inge mer på stan, åkte till Coop och handlade lite sen direkt hit.
Ikväll ska jag typ se på Sveriges Värsta Bilförare och bara ta det lugnt.
Hörs sen! Puss,

Kommentarer
Postat av: ema

Hoppas du har haft en bra dag!

2010-04-08 @ 18:17:53
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0