Today

Jag och bror åt nyss middag, lagade soppa. Orkade inte göra nåt mer avancerat. Om ni undrar så gör jag alltid middag på de måndagar som jag är hos mamma, för hon jobbar sent då ;) Lagar ni mat nån gång?:)

Skola idag, jobbigt. Har varit trött hela dagen, men som tur är så är det bara typ åtta veckor kvar till sommarlovet! :D Ska bli skönt att vara ledig länge då!
Hände nog inget speciellt på skolan idag, tror jag. Haha, det var typ asmånga som ville se min piercing ;)

Ikväll måste jag plugga. Har engelskaläxa tills imorgon (som ingen i klassen visste om förrän idag), svenskaprov på onsdag, jag måste skriva en text på spanska om mitt rum, jag har spanskaläxa (en annan) tills på torsdag. Har jag glömt något nu? :] Haha, tycker iallafall att det är sjukt mycket att göra..

Ska dra nu, hörs senare! Puss,


Haha, minnen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0