ÅNGEST

Tydligen så åkte Saimek och Munira tillbaka till botniasaken sen när jag åkt hem. Och självklart träffade dom Tove och tog kort, fatta vad jag ångrar att jag åkte hem! ;/ Menmen, det kommer fler gånger, nästa gång ska jag inte åka förrän jag träffat henne, haha! ;) Aja, fick ju iallafall se henne :) Haha, nu tror ni säkert att jag är typ en stalker eller något sånt, men så är inte läget - jag är bara heelt galen i Tove och hennes låtar ;)
Aja, ingen orkar nog läsa det här, mohaha. Men känner verkligen ångest, och då hjälper det att skriva ner det!
Nej, nu måste jag sluta babbla. Hörs sen när jag är normal igen! Puss,

Haha, enda bilden jag har på Tove på min dator för tillfället :]


Kommentarer
Postat av: Elenaa :)

HAHAHAHAAH du fick ingen bild med henne, hahah! fan du skulle ju andå ba svimmat ;p pussn! <333 ;)

2010-08-29 @ 14:23:38
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0