Dagen

Hejsvejs!
Sitter i mitt rum och typ är i chock, hehe:] Jag, Elena, Saimek, Hanna, Lina och Kornelia satt på Wayne´s och fikade och bytte julklappar idag, och gissa vem som gick förbi.. Tove! Seriöst.. Hehe, fast jag vågade inte gå fram till henne, hon var typ med några kompisar:] hihiihihihihihi...
Aa, men som sagt var vi på stan idag då. Slutade skolan vid tio, men hade dans tolv, så vi var kvar där tills klockan ett. Sen tog vi bussen in till stan och träffade resten på Wayne´s. När vi hade fikat och bytt julklappar och så, så gick vi till "centrum" och kollade i lite affärer. Hittade inget, men sjukt skojj vi hade!;)
Fick skjuts hem av pappa, och nu sitter jag i mitt rum och väntar på att maten ska bli klar:)
Ikväll ska vi ha "lilla julafton". Ska öppna våra julklappar härifrån (och jag ska även öppna Elenas, hehhehehe;). Det blir skojj, är sjukt taggad på paket!:]
Haha, långt inlägg:] Pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0