Helgen

Tjenare där;)

NU ska jag börja uppdatera mer igen!:)
Alla julklappar är köpta och resan avklarad, så nu har jag lite mer tid över:) Men har dock fortfarande en massa med skolan, men ska ta mer tid till bloggen också!

Tänkte berätta lite vad vi gjorde när vi var i Finland i helgen:

* Torsdag natt: kom fram till finland - gick bara och lade mig direkt;)
* Fredag: -Först gick vi på stan och shoppade lite (köpte dock nästan inget till mig, utan köpte mest bara julklappar)
- Vi åt middag hos mammas kompisar Annika och Magnus
- Vi åkte till Sandra med familj, såg på idol och bara pratade (eller mest Sandra och Robin pratade, jag fattar inte riktigt det där med alla poäng och sånt på gymnasiet;S). Åkte därifrån på natten.
* Lördag: - Hjälpte Gösta (morbror) att fixa lite grejer inför sin 40-års fest
- Var på Göstas fest
* Söndag (idag): Vaknade (svensk tid) kvart i fem, åt frukost och drog till båten

Så min helg har varit ganska proppad;) Har gjort fler saker, men orkar inte skriva det x)
Vi hörs! Pussar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0