Lucia

Hallå där!
Känns som att skoldagen var chill idag, vi gjorde typ ingenting?;O Först västan tid med snack. Sen SO (okej, då jobbade vi faktiskt). Efter det lussade 6-åringarna för oss, och guud vad söta dom var!:) Sen fika och lästid. Sen lunch, och gympa på det (vi tränade bara på dansen). Och sen på spanskan så redovisade Wynne, och sen såg vi på något dåligt program. Och sen på matten så spelade vi spel och fick igen provet (fast Jenny hade glömt att rätta mitt, så jag fick inte se resultatet).
Väl hemma så har jag fortsatt med SO-hemprovet. Måste bara renskriva på datorn nu, och sen skicka in till Staffan.
Ikväll måste jag också plugga HK! Har prov imorgon, och jag har inte ens läst lite i boken!;O Tur att HK inte är så svårt då!;)
Haha, men nu måste jag plugga som ni kanske har förstått:) Lägger upp lite bilder senare! Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0