About you now

Kom just hem. For hem till Saimek efter skolan. Haha, kul med han och Sandra när vi väntade på bussen vid Waldorf :) Hemma hos Saimek spelade vi mest tv-spel (Band Hero och Just Dance). Såg också lite på tv och åt middag :) Kul var det iallafall. Haha, speciellt när vi skulle sjunga nån konstig låt, och jag började sjunga asfalskt (det var meningen att jag skulle göra det). Det får vi ta att göra oftare ;)
Inatt blev jag jätteförkyld, så jag mådde inte så bra under förmiddagen. Ont i huvudet, halsen och magen. Fast ont i magen hade jag nog för att jag bara åt en macka till frukost.
Johan (gympaläraren) var sjuk idag, och det var också hans vikarie. Så vi fick hål i drygt 2 timmar :) Vi satt bara och patade och skickade låtar och så. På torsdag har 9orna bad under vår gympa-tid, så då får vi också hål :)
Ska leta upp nå fakta om Nolia-mässan, och sen ska jag väl slötitta på Mästarnas Mästare.
Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0