Äter äpple

Var på skolan idag. Det hände väl inget speciellt. Fick tillbaka SO provet. Det gick bra. På elevens val började jag rita på en bild på Beyoncé. Just nu ser hon ut som ett monster, men jag har ju inte kommit så långt än ;)
Igår kväll använde jag lite av ansiktsmasken jag fick av Sandra när jag fyllde år. Kanske lägger in bild sen.
I helgen vet jag inte vad som händer. Eller, jo på söndag har vi 2 matcher. Hoppas att jag får spela, trots att jag var sjuk på träningen igår. Kanske ringer Max nån dag.
Nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: sandra

Glömde kolla på bilden du tog med ansiktsmasken på:P Men hoppas på bild senare! :D kram<3

2010-02-19 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0