Date star

Hann inte skriva igår. Så jag skriver om gårdagen nu istället.
På skolan tror jag inte att det hände något speciellt. Bara en vanlig dag. Eller?
Efter skolan följde Max med mig hem. Men efter typ tio minuter var han tvungen att gå. Han skulle på hälsokontroll. Men han fick iallafall se hur jag bor när jag är hos pappa. Jag följde han en bit, och när jag kom hem igen frös jag som bara den! Det var ju typ 30- här igår. Brrr!
När jag hade kommit hem då, så bestämde jag mig för att ta ett varmt bad. Det var skönt att få "tina upp". När jag var klar såg jag på tv en stund. Sen blev det mat. Efter maten såg jag på tv igen, och pluggade spanska. Jag var sjuk när det var prov förra veckan, så jag skulle göra det senare. Fick in all spanska i skallen. Såg på House. Det var typ helt sjukt. Gick och lade mig sen. Var sjukt trött.

Idag gjorde jag spanska provet. Det var inte så svårt, men det tog ändå hela passet. Elena hade också varit sjuk när provet var, så jag var iallafall inte ensam om att göra det.
På matten gick vi till 8A och frågade dom en sak. Vi håller på med en undersökning på matten. Vi har (i grupper) valt en fråga som vi ska ställa till de flesta klasserna på högstadiet. Sen ska vi sammanställa resultatet i nån slags tabell. När vi varit där skulle vi sammanställa resultatet. Men vi hann inte klart, så vi får fortsätta nästa gång.
På slöjden var det ganska chill. Vår ordinarie lärare var inte där, så en annan lärare (Mats) fick vara där med oss. Han har varit vår "syslöjdslärare" förr också. Jag sydde ihop mitt örngott, så det är klart. När jag var klar med det var det 45 minuter kvar av passet, så jag satt och tänkte på vad jag ska göra nästa gång. Tror att jag ska sticka en svart halsduk.
På svenskan var det en tjej från Tobaksfri Duo som var där. Vi hade det i 6an också, men hon sa andra saker än då. Så vi gjorde inget på svenskan heller. Eller, ja, inget annat än att lyssna på henne och göra några övningar.
Kom hem för knappt en timme sen. Åt flingor och mjölk. Har också rensat Pollys låda. Inte det roligaste, menmen, det måste ju göras. Har även bytt om till träningskläder. Träningen börjar först vid sex-tiden, men jag ville bara få det bortgjort.

Oj, det blev ganska mycket text idag. Hihi. Skulle ha lagt upp bilder på dagens outfit, men jag kom just på att jag har ju bytt kläder, så. Hade iallafall på mig en grå/svart randig tröja från Gina Tricot, ett linne från samma ställe och svarta tights.
Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


(Dalsjö)
Vill ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0