Filmblogg? Svara!

Fick tillbaka spanska provet idag. Det var jättebra resultat! :) Fick bara grönt och blått (nått förväntningarna, över förväntningarna). Så det är ju iallafall bra.
På no-labbet höll vi på med elektricitet experiment. Det var inte så svårt. Man skulle typ se hur saker var kopplade på en bild, och sen göra likadant och mäta av voltmetern.
På bilden har vi ritat rum ett tag. Jag blev klar med mitt idag, och det såg väl bra ut.
På idrotten hade vi vikarie. Hon var jättesträng. Och sen på slutet av passet tvingade hon oss att stretcha på jättekonstiga sätt.
Efter skolan såg jag på tv en liten stund. Sen värmde jag maten, rester från igår. När jag ätit såg jag på tv en stund till, och sen bytte jag om och gick till träningen. Efter en timme (vi har en timma fys efter också) började pappa känna sig sjuk och skulle gå hem. Jag följde med. Hade ont i knäna.
När jag kom hem åt jag hamburgare. Hehe, jag brukar inte äta två middagar vanligtsvis, men jag var hungrig idag ;)
När jag ätit diskade jag och duschade. Och nu sitter jag ju här :) Fast jag ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca

PS! Funderar på att skaffa en "filmblogg". Alltså där jag kommenterar filmer jag sett. Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0