Fjortis

Fyller 14 idag :)
Har fått massa kläder. Resten av paketen fick jag ju igår ;)
Har inte hänt så mycket på skolan idag. Fick tillbaka svenska provet och jag hade bra resultat. På SOn började vi med ett grupparbete. Jag jobbar med Erik och Jonte. Arbetet handlar om att vi ska skriva en broshyr (stava?) om Umeå kommun. Vi ska "locka hit" så många som möjligt. På fredag ska vi redovisa om det.

När jag kom hem från skolan kollade jag igenom posten och sen började jag göra mat. Pizza :) Det var bara jag och Rasmus som var hemma. Under tiden vi höll på att göra maten så ringde både mormor och Göran och farmor och önskade mig grattis.
Nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS!!<3

vet att jag har sagt det många ggr nu, men bättre för många än ingen alls ;)

kram på dej

2010-02-01 @ 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0