Ganska långt inlägg

Hade inte tid att sitta vid datorn igår, så det blev inget bloggande. Direkt efter skolan lagade jag middag och sen var det bara att byta om och fara och träna. Hade ont i knäna hela dagen, så jag orkade knappt med fysen. Sen sov jag också dåligt på grund av mina knän. Värken spred sig i hela högerbenet. Men nu känns det ialafall bättre.
Idag hade vi en annorlunda skoldag. Vi började med "morgonsamling", där vi typ lekte några lekar. Det var ganska kul, Lillan började skratta direkt hon skulle säga nåt :) Efter det såg vi på film med 9orna. Filmen var 30 min lång. När den var slut fick vi en liten rast och sen såg vi på en improvations-teater som kom till vår skola. Den var jättekul! Skrattade så man fick ont i magen :] Efter den åt vi lunch, och sen hade vi hål. Vi hade elevens val (jag gjorde ett alla <3 dag kort), och sen slutade vi.
Efter skolan skulle jag och Elena gå på stan. Men Hanna och Lina följde också med (de skulle egentligen vara med någon kompis, men den kunde inte komma). När vi skulle äta något på Donken såg vi att Saimek var på stan med Lillan och dom, så han gick också med oss. Men det var iallafall kul. :) Jag köpte en tröja, ett halsband till mig, presenter till Max (på alla <3 dag), ett par örhängen och kanske något mer.
När jag kom hem från stan åt jag middag, och sen gick jag direkt ner till Malin. Där höll dom på att städa, för min lill-kusin fyller 5 år imorgon :)
Gick hem igen, och började städa mitt rum, medans jag såg på Let´s Dance. Det var ingen som var speciellt bra på att dansa samba tycker jag.
Imorgon blir det att fira Jocke, och jag och Malin ska troligtvis också åka skridskor en stund. Kul! :)
Näe, nu ska jag dra. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Elena

hahaha på den dagen ;) <3

2010-02-13 @ 15:45:53
URL: http://elllehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0