Gårdagen

Hann inte blogga igår, sorry.
När jag vaknade (vid halv tio) åt jag först frukost och sen såg vi på OS en stund. Efter det åkte jag, pappa, Rasmus, Minna och Tarja på Media Markt, ÖoB och sen hem till Tarja. När vi hade varit där en liten stund for vi till stan. Gick först med pappa och Rasmus en stund, och sen när de skulle fika kom Malin, så då gick jag med henne istället. Det var kul. Köpte två nagellack (svart och knallgult). När vi var klara skulle vi gå till bussen. Vi kom lite för tidigt, så vi satt och väntade en stund. På bussen var det också kul ;) Hoppade av på Haga, och sen gick jag hem till Tarja och Minna. Såg först på Project Runway ett tag, och sen skulle jag och Minna försöka få igång Sing Star, men det gick inte så bra. Båda tv arna var konstiga, så vi spelade kort tills pappa, Rasmus och Robin kom. Då fick pappa igång spelet. Så då sjöng jag och Minna ABBA låtar tills det var dax att äta. Vi åt tacos. Gott! Efter maten sjöng de vuxna några låtar, så då var jag och Minna med hennes marsvin en stund. Sen sjöng vi igen. Slutade först när Melodifestivalen började, och såg på den istället. Tyckte att Darin och Timoteij var bäst. Efter Melodifestivalen åkte vi hem, och hemma såg jag och Rasmus på en film en stund (vet inte vad den hette, men den var på 3an iallafall). Gick och lade mig vid kvart i elva, och sov vid elva-tiden. Är förkyld, så jag är trött typ hela tiden.
Nu ska jag snart på match. Vi skulle haft 2 matcher, men igår kväll ringde typ det andra laget till pappa och sa att de inte hade fått ihop tillräckligt många spelare, så då blir inte den matchen av.
Bloggar mer sen. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0