Hemma

Gick hem från skolan under andra lektionen, hade jätteont i huvudet och halsen. Har ätit alvedon och halstabletter, så det känns bättre för tillfället. Har sett på "The Perfect Man", har sett den säkert tusen gånger förr, men det var ett tag sen sist. Så jag passade på medans jag hade tid. Har typ SO prov imorgon? Staffan sa att vi skulle ha det, men sen sa han att vi bara skulle läsa några sidor i boken.. Jaja, får väl ta och både läsa och träna för säkerhets skull.
Shiet att jag skulle bli dålig idag, vill ju spela innebandy! Hoppas jag mår bättre imorgon, så att jag får träna då iallafall. Då har vi ju dubbelt så lång träning ;) Menmen, vi får väl se.
Vi redovisade våra broshyrer (stava?) på SOn idag. Det gick ganska bra. Fast det var bara jag och Erik som gjorde det i våran grupp, Jonte var inte med. Vi hade glömt att skriva om att Umeå blir kulturhuvudstad 2014, så vi fick ta och skriva dit det. Men, det var väl inte så farligt.
Max var också sjuk :( Så jag fick inte träffa han något idag, hoppas han loggar in på MSN sen ;)
Igår kväll var det något fel på blogg.se? En del inlägg jag skrev kom inte fram ;s Jaja, det var väl inte så viktiga inlägg, men ändå :P
Näe, tror jag ska kolla Facebook nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0