Lördag

Vaknade vid nio-tiden imorse. Åt frukost och fixade mig, sen gick jag ner till kusinerna. Vi var ute en stund, sen skulle de gå in och äta. Jag såg på tv under tiden. När de var klara såg jag och Malin på curling. Det var kul. Gick hem strax efter tolv. Åt lite lunch, och städade mitt rum lite. Sen for vi på affären och köpte godis, och i samma vända åkte vi till Sörfors och hämtade Rasmus som varit på kalas. När vi kom hem upptäckte vi att det läckte in genom taket. Ut igen och upp på taket för att skotta snö. När det var klart och det inte droppade vatten längre kom Robin och mamma in (jag gick in tidigare). Vi fikade. Jag och mamma började laga maten. Det står i ugnen nu. Snart kommer kusinerna (bara de små + föräldrarna) hit och äter middag.
Så dagen har gått ganska fort. Tror att jag ska skaffa Skype ikväll. Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0