S.W.E.E.T

Idag på skolan tror jag inte att det hände något speciellt. Målade "färgcirkeln" på elevens val.
Efter skolan tog jag bussen till Överboda, och sen gick jag hem och fann en ny SOLO tidning på bordet :) Gick upp på rummet med den och började läsa. Efter en stund gick jag ner igen, kände mig hungrig. Tog en frukt och sa till mamma att vi skulle börja göra mat. Vi gick ner och handlade grönsaker, sen hem igen och gjorde tacos. Efter maten kom Malin hit, och vi satt först på mitt rum en stund, sen gick vi till datorn och (med hjälp av Robin) spelade in två låtar. Alltså vi sjöng. Viva la vida och My life would suck without you. Vi har ett "band", och vi har bestämt några låtar som vi ska kunna tills i sommar, och i sommar ska vi spela upp för våra familjer och släkten. Kul! :) Det låter faktiskt inte alltför dåligt ;) När vi gjort det gick vi in på mitt rum ett tag och sen for Malin hem. Jag såg när Molly Sandén dansade (i Let´s Dance) och sen gick jag ner.
Alltså har det inte hänt något speciellt idag ;) Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0