Tejprullen :]

Jag och Sandra hade jättekul på svenskan idag :) Vi har 70 minuter svenska på måndagar, så man blir lätt trött när vi bara ska läsa. Sandra hittade en tejprulle (eller hon kanske fick den för att hon skulle laga sin bok). Hon blåste på den, så att den rullade över till min bänk och ba "ooh, titta tåget! Vad duktig du är lilla gubben!". Hihi, och sen puttade jag tillbaka den, och den svängde. Sandra ba "åh, såg du vilken u-sväng?". Haha, man har alltid roligt med dig, gmn<3
När jag kom hem från skolan fikade jag, och sen skulle jag gå till teorin. Där var dörren låst, och efter nån minut kom några andra från laget också dit. Sen (när teorin skulle ha börjat) ringde Lisa till Viccan, som sa att hon inte kunde komma för att hon hade så mycket skolarbete. Nån minut efter fick vi sms från Eva att teorin var inställd. Så vi hade stått och frusit i onödan. Hade ingen känsel i händerna när jag kom hem ;)
Ska kanske plugga lite spanska ikväll, och måste dammsuga rummet.
Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, men erkänn att u-svängen va riktigt snygg?! ;] Jag kännde också att min humor va på topp idag!:)<3

2010-02-22 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0