Bilder från igår

Sitter äntligen vid min egen dator, istället för den i vardagsrummet! :)
Pappa virusrensade den igår :D
Idag blir det match mot Dalen f95 :) Vet att jag har skrivit det redan, menmen.
Just nu sitter jag och chattar med Elena. Nån som vet vilken tid bussen till Leo´s går imorgon?
Ska ladda in bilderna från igår, och sen kolla resten på datorn ;) Inte bästa kvallan, min zoom var inge bra.

Kram/ Rebecca


Salem Al Fakir


Frispråkarn

Jessica Andersson

 



Linda

Nanne Grönwall, Charlotte Perelli, Sonja Aldén

Programledarna


Scenen

OBS! De jag inte har bilder på har jag filmat istället!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har förmig att den skulle gå 09.20 från skolan. Men jag är inte säker ;) kram

2010-02-07 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0