Vet inte vad jag ska ha för rubrik :]

Var med Max efter skolan idag :) Det var kul. Vi fikade, pratade och satt vid datorn. Och sen var han gullig och följde mig hem när jag skulle gå :]
Farmor och Calle var här och fikade. Dom var sjuka förra veckan, när jag fyllde år, så dom kom nu istället. Fick tavellister som jag önskat mig ;) Nice, nu kan jag fixa till min pysselhörna :)
På skolan vet jag inte om det hände något speciellt.. Åkte skridskor på gympan. Hade fritt nästan hela tiden. Åkte mest och pratade med Saimek och Max. Det var väl ganska kul. Haha, Lillan visste inte om att jag och Max är tillsammans ;] Hon ba: Men, hur kommer det sig att alla förutom jag vet om det? :)
Pappa ska väl snart ta och laga mat. Vi ska äta kyckling, så det är ju inte det godaste..
Imorgon har vi lång dag :( Och slöjd.. Tycker inte om syslöjd! Det som är bra med det är väl att Max också har det ;) Hihi, det känns som om jag tjatar om han :] Menmen.. Ni får stå ut ;)
Har också träning imorgon. Kul! :)
Ska dra nu. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0