Bildbomb

Nu har jag dammsugat i mitt rum och sitter vid datorn i gästrummet (vilket innebär att det kommer bilder nu). Kom på att jag inte har lagt in bilder på mina julklappar, så jag lägger in bilder på några (inte så många).
Larse har kommit nu, så jag ska bara lägga in bilderna och sen går jag väl till köket och är lite social.
Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Gardinerna


Dagens outfit:
Sörfors IF tröja
Svart linne - Gina Tricot
Svarta tights - KappAhl


Julklapp: fotboll + bollpump


Julklapp: fotoramar (ej mina foton i)


Julklapp: böcker


Julklapp: kalender, årets snyggaste killar


Julklapp: premuration på SOLO


Kommentarer
Postat av: Elena

sv; haha ;P

2010-01-20 @ 15:53:06
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vad ska du med såna tidningar till?? Dom handlar ju inte ens om idrott. ;)

2010-01-20 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0