JAG <3 FOTBOLL

Kom hem från träningen för drygt en timma sen. Har duschat och plockat upp lite från golvet. Måste verkligen dammsuga här idag!
Träningen var kul. Fast jag saknade min innebandyklubba :] Man har ju blivit så van att använda armarna, och så helt plötsligt ska man använda fötterna mer. Det tar ett tag innan man vänjer sig. Men det var iallafall sjukt kul att träffa alla och spela :) Vi får se om jag far på nästa träning - jag fyller ju år dagen efter, så vi kanske har främmande.
Efter träningen åkte jag och pappa till Media Markt och kollade på hörlurar som jag önskar mig (röda KOSS). Får väl se om jag får dom ;)
Jag sitter vid min egen dator idag! Har typ inte orkat starta den på jättelänge, men idag kände jag bara för det :)
Skriver mer sen. Nu ska jag städa. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0