Jump

Idag fyller Kornelia 14! Grattisgrattis! :)

Blev lite ledsen idag (vill inte säga varför), men som vanligt fick Sandra mig på bra humör igen. Du betyder otroligt mycket, gmn!<3
På idrotten tränade vi handboll (pass, skott). Det var ganska kul. Har inte varit med när vi har haft handboll förut. I 5an hade jag spräckt tummnageln, och i 6an hade jag stukat foten. Men passet gick jättefort :)
På NOn skulle vi plugga till provet imorgon, men det gick inte så bra. Alla pratade (läraren också), hehe.
Har inte så intressanta kläder på mig idag (sörfors-dressen), så jag orkar inte lägga in en bild på det.
Nu ska jag kolla facebook. Hare bra<3


Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Sandra

fina ord där rebecca<3 du betyder också jätte mke för mig <3 kram på dig<3

2010-01-31 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0