Klagigt?

Är hos pappa nu. Gör inget speciellt. Ikväll är det träning:) Längtar!
På skolan vet jag inte om det hände något märkvärdigt.. Bytte slöjd, så nu har jag sy :/ Inge kul. Allt gick typ dåligt för mig där idag.. Vi skulle sy raksöm, sicksack och dekorationssöm på en tygbit. Min tråd gick av hela tiden så jag hann bara göra raksöm och sicksack.. Menmen, tur att det bara är slöjd en gång i veckan ^^
Fick dra med mig 2 par skridskor + hjälm i bussen imorse. Vi ska ju som sagt ha det på idrotten imorgon, och skridskorna var hos mamma (och vi är hos pappa), så jag fick ta med mina och Robins. Han kunde då lika bra ha kommit och hämtat sina själv, tycker jag.
Men nu ska jag sluta klaga, och därmed sluta skriva ;) Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja det gick ju bra för dej på sy.... Eller inte

2010-01-13 @ 16:03:11
URL: http://xoxolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0