Krångligt

Har inte orkat sätta på min dator idag, så därför har det inte blivit något inlägg tidigare idag. Men nu klipper pappa Peters (farbror) hår och killarna är inte hemma, så jag kom åt att sitta vid datorn i vardagsrummet nu en liten stund.
Har inte gjort mycket vettigt idag. Vaknade halv tolv, åt lunch och sen har jag sett på HSM 3 och Twilight. Så jag har bara tagit det lungt. Har även hunnit bada en stund.
Jag fyller år om 3 veckor :D Längtar!
Jag vet inte om jag ska fara till mamma imorgon, eller om jag ska göra det på fredag. Det har blivit något konstigt med när vi ska flytta (för att det var 53 veckor 2009), så vi ska egentligen fara till mamma på fredag, och det fick vi veta för typ en halvtimme sen. Ska prata med Robin och se hur han tänker göra.
Nu ska jag kolla på andras bloggar. Hare bra<3

Kram/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0